Popis
JLM čistič sania a čistič EGR čistí a chráni súčasti nasávacieho systému, ako sú sacie potrubie, ventil EGR a nasávacie ventily, ktoré sú zanesené výfukovými plynmi formou sadzí a iných usadenín. JLM čistič sania a čistič EGR rieši problémy s kolísajúcimi otáčkami pri voľnobehu.
Vlastnosti:
- rýchlo čistí systém recyklácie výfukových plynov EGR,
- optimalizuje prísun nasávaného vzduchu do motoru,
- zlepšuje výkon a akceleráciu motora,
- redukuje výfukové plyny,
- rozpúšta hrdzu, špinu a usadené sadze,
- upravuje kolísanie otáčok motora pri voľnobehu.
Použitie:
- Zahrejte motor.
- Odstráňte flexibilnú hadicu v systéme nasávania vzduchu. Umiestnenie hadice závisí podľa toho, čo bude čistené:
- nachádza sa medzi turbodúchadlom/medzichladičom a sacím potrubím (čistenie zberača nasávania vzduchu a prívodných ventilov),
- pred turbodúchadlom (čistenie systému nasávania vzduchu pred turbokompresorom),
- pred ventilom EGR (čistenie ventilu EGR) podľa toho, ktorý diel chcete čistiť.
Dôležité:
Nestriekajte priamo cez medzichladič.
Pri aplikácii čistiaceho prostriedku JLM EGR môže dôjsť k zvýšeniu alebo zníženiu otáčok motora a môže dôjsť k zrážaniu naftového motora. Je to spôsobené pridaním kvapaliny a zmenou pomeru vzduch/palivo.
- Spustite motor a nechajte bežať na voľnobehu.
- Výrobok rozstrekujte v krátkych intervaloch 1 až 2 sekundy do sacieho potrubia. Po každom rozprašovaní sa môžu otáčky motora zvýšiť alebo znížiť; počkajte, kým sa znova stabilizujú otáčky motora.
- Ak počas aplikácie klesnú otáčky motora, je ich potrebné zvýšiť, aby sa zabránilo zhasnutiu motora (až približne 2 000 otáčok za minútu).
- Ak v priebehu aplikácie vzrastajú otáčky motora alebo sa objaví klepanie motora, počas prevádzky nechajte motor na voľnobehu. Nepridávajte!
- Pri niektorých vozidlách je aplikácia jednoduchšia s použitím dodatočnej predlžovacej trubice.
- Pokračujte, kým sa spotrebuje polovica produktu.
- Nechajte motor bežať na voľnobehu 2 minúty.
- Zastavte motor a znova pripojte prívodnú hadicu vzduchu.
- Spustite motor a zvýšte otáčky motora približne 5 až 10-krát; neprekračujte 2 500 otáčok za minútu alebo prejdite autom 3 až 5 km, aby ste pomohli uvoľniť všetok uhlík v systéme.
- Pred vypnutím motora nechajte motor bežať po dobu aspoň jednej minúty opäť na voľnobehu.
UPOZORNENIE: NESTRIEKAJTE PRIAMO DO TURBA A INTERCOOLERU.
Podobné produkty
Hmotnosť | 0.6 kg |
Objem | 500 ml |
Ako funguje EGR & Air intake cleaner
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Pridať komentár